پرسش و پاسخ
 
مرجع ادیت بازی Pes 2013
شما می توانید تمامی ادیت های مورد نظر را اینجا پیدا کنید .
پنج شنبه 20 تير 1398برچسب:, :: 16:23 ::  نويسنده : محمد هادی

این مطلب برای پاسخ به سوالات شما عزیزان است . شما اگر سوال یا مشکلی دارید ابتدا به ادامه مطلب بروید . اگر سوال شما حل نشد در قسمت نظرات همین مطلب سوال خود را بیان کنید . بهتره که ایمیلتونم هنگام نظر دادن وارد کنید .

با تشکر

-----------------------------------

آموزش کار با کیتسرور

 

نظرات شما عزیزان:

مقداد
ساعت16:32---11 مرداد 1392
سلام خسته نباشید.من یه مشکل اساسی دارم لطفا کمکم کنید.چیکار کنم که توی بازی مربی بازیکنان و ترکیب تیمم رو عوض نکنه؟پدرم در اومده هی وسط بازی سیستم و بازیکنامو عوض میکنه.


مرسی حتما جواب بدید
پاسخ:شما باید در هنگام انتخاب ترکیب گزینه رو از روی Allow the coach to take the charge برداری و روی choose manally بذاری.


مقداد
ساعت16:31---11 مرداد 1392
سلام خسته نباشید.من یه مشکل اساسی دارم لطفا کمکم کنید.چیکار کنم که توی بازی مربی بازیکنان و ترکیب تیمم رو عوض نکنه؟پدرم در اومده هی وسط بازی سیستم و بازیکنامو عوض میکنه.
مرسی حتما جواب بدید


علیرضا
ساعت21:57---3 مرداد 1392
سلام چطوری میتونم شماره رو سینه بازیکنها وارد کنم با چه نرم افزاری

علی
ساعت15:21---27 تير 1392
سلام دوست عزيز

وب زيبايي داريد امدوارم موفق بشيد

يه فروشگاه اينترنتي جديد ساختم که همه چي توش پدا ميشه

اگه تونستيد بيايد يه سربزنيد

اگه محصول مورد نظرتو پيدا نکرديد ميتونيد کامنت بذاريد و...



فعلا باي
پاسخ:با تشکر


م
ساعت11:53---27 تير 1392
سلام عزیزم.

وبلاگ من تمام بازی ها و نرم افزار ها رو خیلی خیلی ارزون میده.کافیه فقط یه سر بزنی به وبلاگم.مثلا هر بازی و نرم افزار جدیدی رو فقط و فقط 1000 و یا 2000 تومان میده.

یه سر بزن.یادت نره ها.

در ضمن اگه نرم افزاری خواستی که تو وبلاگم نبود کافیه اونجا فقط یه نظر بدی.

ممنون

johnjohny.shoploger.com
پاسخ:خوب بود ولی تعداد محصولات کم بود.


DISCO1
ساعت15:43---25 تير 1392
ما یه گروه رپیم

shirin
ساعت18:01---20 تير 1392
سلامممم چیطوری وبت خوبه به وب منم سر بزن عشقمshirinasal137x.loxblog.com
پاسخ:با تشکر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب